Uppvisningen VT- 2020 ställs in

Hej!

Klubben har beslutat att ställa in den årliga uppvisningen som skulle ha ägt rum den 26 april. Detta då vi fortsatt följer folkhälsomyndighetens förbud mot evenemang större än 500 deltagare på grund av Corona-viruset.

Som vi tidigare nämnt är evenemang som tävlingar och uppvisningar en av våra större inkomstkällor som möjliggör betalning av hallhyra, arvode till våra fantastiska ledare och redskap till alla våra utövare.

Uppvisningen brukar fylla läktarna i Maserhallen. Uteblivet arrangemang innebär uteblivna inkomster även för oss som ideell förening. Vill man får man gärna swisha valfri summa som inträde till uppvisningen även om den inte kan äga rum.

SWISH: 1234 61 21 23

Hoppas vi ses på uppvisning till hösten istället!