Webbshoppen - profilkläder

Under höstterminen -22 så kommer vi att ha ett event i hallen, där Intersport och Craft kommer att närvara och har då med sig provstegar till hallen. Vi kommer även att ha provstegen framme för vår klubbdräkt så de som behöver och vill kan beställa en sådan.

Det går bra att redan nu handla i webbshoppen.

Länk till Webbshoppen, Intersport

Det har kommit speciella önskemål gällande tryck och på grund av tekniska begränsningar i webbshoppen så har vi tagit fram en förklaring gällande trycken, så man vet vad varje tryck innebär. Det är av en liten djungel, så innan du beställeroch är lite osäker kan du titta och läsa här.   Där finns allt förklarat! Gå in på webbshoppen så kommer du förstå den bifogade filen bättre.

Om du är av behov att prova ut något plagg så är det bara att ta sig till Intersport så hjälper de dig!

De beställningar som läggs kommer att ta ca 14 arbetsdagar.

Glöm inte bort att koppla ditt Intersportmedlemskonto till Borlänge gymnastikklubb, då får klubben 3% av varje handlad krona oavsett vad du handlar i butiken!

Har du några frågor är det bara att höra av sig, så återkommer vi så fort vi kan.

Ett förtydligande gällande vår klubboverall i webbshoppen. Det är alltså blå jacka
Evolve fullzip träningsjacka dam/herr/JR  och
Evolve slim träningsbyxa dam/herr/JR
som är vår klubboverall och kommer att användas vid tävlingar och ersätter alltså tidigae blå/svarta JAKO-overall.
Jacka och byxa tillsammans är vår huvudsakliga profilprodukt och används vid tävling och representation av klubben.