Stöd BGK via Gräsroten - Svenska spel

Det här är Gräsroten

Med Gräsroten fördelar Svenska Spel årligen 50 miljoner kronor till ungdomsidrotten och föreningslivet i Sverige. Men det är du och alla andra som spelar hos Svenska Spel som bestämmer till vilka föreningar som pengarna ska gå!

Så här fungerar det

Det är enkelt att ansluta sig till Gräsroten. Välj upp till tre favoritföreningar som får ta del av pengarna. När du valt dina favoritföreningar spelar du som vanligt. Varje krona du lägger på ett spel omvandlas till 10 poäng som går till din favoritförening. Du kan bidra med upp till 40 000 poäng per månad. Du kan när som helst byta förening.

(Informationen kommer från svenskaspel.se)

Gå in och stötta Borlänge GK!

Pantamera
Fråga efter en grön säck, en tagg och en sträckkod så är det bara att lämna in panten på Ica Maxi i Borlänge!

Vi har Swish!
Om du vill ge ett bidrag till klubben går det alldeles utmärkt att använda swish. Pengar i form av bidrag går direkt in i vår verksamhet och kan till exempel bidra till möjlighet av inköp av nya redskap

Swisha ditt bidrag till: 1234612123